• zet in op verlichting

    De omgevingen worden grotendeels gecreëerd door de manier waarop ze verlicht worden. Om gasten uw ruimte te laten"voelen", is het van fundamenteel belang om de emoties van de ruimte te bewerken en deze worden voornamelijk overgebracht door de manier waarop u de verschillende ruimtes verlicht. Geef zowel overdag als 's nachts foto's weer met de lichten aan. Het heeft een aangenamer beeld door gebruik te maken van instelbare verlichting en lichtpunten op wel doordachte locaties en het geeft uw bezoeker een beter gevoel. 

  • Laat ze zien hoe ze de maximale ruimte kunnen leven

    Mensen hebben moeite zich voor te stellen dat ze in ruimtes wonen die ze niet kennen, maar tegelijkertijd zijn ze vrij suggestibel. Zet in op het creëren van scenario's en in verschillende omgevingen die aangename ervaringen voorstellen. Je kunt laten zien hoe ze kunnen genieten van het balkon of van het moment dat ze hun aankoop vieren met een fles champagne. Het suggereert. Het geeft ideeën.

  • Geef extra aandacht aan de badkamers

    Er is niemand die een goede badkamer niet waardeert en apprecieert. We houden allemaal van een zorgvuldig schone, stille en functionele ruimte. Iets dat hotels heel goed in zijn in hun presentatie op internet. Inzetten op een schone omgeving en een sfeer creëren  die u herinneren aan een wellnessruimte.