Home Staging: ontdek alles over trends in decoreren voor 2018

We leven in een digitaal tijdperk, waarin levensstijlen worden verondersteld en gemarkeerd op het ritme van feedback van sociale netwerken. En het decor begeleidt deze beweging. 

Een proloog van trends in decoratie voor 2018! Naar onze mening weerspiegelt de grote trend voor volgend jaar niet alleen dit concept, maar gaat het ook veel verder.

In het digitale tijdperk waarin we leven, worden levensstijlen verondersteld en gemarkeerd op het ritme van feedback van sociale netwerken . En het decor volgt, uitgaande van een steeds theatraal rol teatraliza en injecteert magie in het dagelijks leven, wat je wilt soms levendige soms dramatisch, maar altijd origineel en waardig te worden gedeeld, weergegeven en vooral door de meer fans goedgekeurd het beter!

2018 zal het podium betreden en daarmee zullen er nieuwe scenario's openen!

Schilderachtige omgevingen

De digitale consument wordt de artistiek leider en bepaalt de ruimte zelf. Hij schrijft en herschrijft de verhalen die hij wil delen. De decoratie krijgt een metamorfe dimensie en wordt getransformeerd, uitgaande van een dynamisch en onvoorspelbaar karakter. De scenario's veranderen afhankelijk van de gevoelens en ervaringen die we willen delen.

Home Staging Factory
Home Staging Factory

Debug-omgevingen

Om de objecten van verlangen te benadrukken en waarderen, zijn de omgevingen minimalistisch. De decoratie in haar meest artistieke expressie veronderstelt de principes van de tentoonstellingen. Lege ruimtes die stukjes en voorwerpen van kunst onthullen.Het zijn de schone, kant-en-klare scenario's, zonder interferentie van kleine onderdelen en zonder visuele vervuiling. Niets in zicht is meer. Elk stuk heeft zijn plaats en functie.Minimalistische omgevingen die nog steeds de wens van minimaalheid weerspiegelen en de afkeer van een verergerde consumptie.

Home Staging Factory
Home Staging Factory

transparanten

Om alledaagse kunstwerken te benadrukken en te waarderen, spelen transparanten een leidende rol in al zijn dimensies. Of het nu gaat om grote ramen, glazen wanden, tafels of etalages, de ramen en spiegels schitteren in 2018.

Home Staging Factory
Home Staging Factory

"Wall of fame"

Nog steeds in de logica van decoratietentoonstelling verlaten de muurschilderingen de sociale netwerken en installeren ze zichzelf op de muren. Wees als frames van een verhaal, als een tentoonstelling van een verzameling of als een combinatie van voorheen ongelijksoortige en individuele objecten die een nieuwe volgorde in de groep vinden.

Home Staging Factory
Home Staging Factory

"Stilleven"

Het "stilleven" is een concept van representatie van levenloze wezens die sinds de oudheid worden beoefend. Eerst gebruikt in de schilderkunst en vervolgens in de fotografie gebruikt ze elementen zoals fruit, keukengerei, bloemen, porselein, boeken en alles wat deel uitmaakt van het dagelijks leven.

Vandaag zouden we kunnen zeggen dat "stilleven" een centraal thema is geworden van sociale netwerken en een steeds hernieuwd experimenteerveld. Een groot deel van de populairste foto's op Instagram zijn high-end eettafels, decors of alledaagse voorwerpen. De composities zijn zorgvuldig voorbereid voor het moment van de "klik" dat snel naar stemmen gaat op Instagram!

Home Staging Factory
Home Staging Factory

Lichte spellen

Licht heeft de kracht om snel ruimtes te transformeren en scenario's te creëren, te dramatiseren of een vleugje magie te geven aan alledaagse omgevingen. Het heeft ook het grote voordeel dat elk object, hoekje of moment kan worden gefotografeerd met kwaliteit. Het licht speelt dus een essentiële rol in de decoratie, transformeert koude omgevingen in warme omgevingen of benadrukt de details.

Home Staging Factory
Home Staging Factory

En om te eindigen, hier is de enige officiële trend en dat zal zeker de decoratie van 2018 beïnvloeden.

PANTONE 18-3838 Ultra Violet - De kleur van 2018!

Een intrigerende en complexe kleur die precies laat zien dat in 2018 de hemel de limiet is!Het ultraviolet suggereert de mysteries van de kosmos, nieuwsgierigheid naar de toekomst en nieuwe ontdekkingen. De lucht symboliseert oneindige mogelijkheden en inspireert om verder te gaan. Een raadselachtige kleur die nog steeds de tegencultuur, het anticonvencionele en het artistieke genie symboliseert. Musici zoals Prince en David Bowie maakten van de paarse kleur een onuitwisbaar symbool voor individuele expressie.

Vol geladen met emotie, moedigt ultra violet individuen aan om te experimenteren, non-conformiteit en expressie van hun individualiteit als een manier om hun stempel op een wereld te drukken waarin ze allemaal origineel zijn.

Home Staging Factory
Home Staging Factory

Wij zijn van mening dat de decoratie in 2018 de doorslaggevende rol zal spelen in de wereld van originelen, niet alleen in het echte veld, maar ook in digitale vorm. Het neemt zijn meest exhibitionistische, artistieke, opvallende, originele kant!

Tegen 2018 willen we geen neutraal jaar of neutrale omgevingen. We willen persoonlijkheid, vastberadenheid, bevestiging.

Omgevingen zijn scenario's die een verhaal moeten vertellen, zelfs als ze van hun hoofdpersonen zijn ontdaan.

De commentaren zijn gesloten.